فعال سازی گارانتی سپاهان باتری

فعالسای گاراتی باتری سپاهان

برای اطلاع از نحوه استعلام و فعال سازی و ثبت گارانتی باتری محصولات سپاهان باتری مانند، گارانتی باطری اوربیتال وان و باتری سوزوکی ، بارکاس ، اتمیک و … با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که هنگام خرید باتری، در حضور فروشنده ثبت گارانتی را انجام دهید. لازم به ذکر است، پس از فعالسازی به شماره تلفنی که وارد کرده اید پیامک تایید ثبت فعالسازی برایتان ارسال می شود.

برای فعالسازی چند روش وجود دارد؟ 

  1. پیامک (SMS)
  2. تلفن گویا
  3. وبسایت رسمی شرکت سپاهان باتری
  4. سامانه همیار سپاهان ( برنامه یا اپلیکیشن)

برای ثبت گارانتی سپاهان به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  1. سریال باتری
  2. پلاک خودرو
  3. نام خودرو و سال تولید
  4. شماره تلفن همراه مشتری
  5. نام و نام خانوادگی (در روش فعالسازی از طریق پیامک و تلفن گویا نیاز نیست)

سریال باتری سپاهان کجا نوشته شده؟

روی کارتون باتری در قسمت بالا، مشخصات باتری سپاهان شامل سریال باتری، کد کالا، آمپر باتری، سال ساخت درج شده است. در تمامی محصولات و مارک های مختلف به همین صورت است. 

سریال باتری اوربیتال سپاهان و تاریخ تولید
سریال باتری اوربیتال سپاهان و تاریخ تولید

 

سریال باتری سپاهان سوزوکی و تاریخ تولید
سریال باتری سپاهان سوزوکی و تاریخ تولید

 

نحوه فعال سازی گارانتی

در این قسمت روش های مختلفی که برای فعال سازی باتری بیان شد را به شکل مختصر شرح می دهیم:

روش اول؛ ارسال پیامک به صورت زیر:

  • شماره پیامک: 20003739 
  • دستورالعمل پیامک: پلاک خودرو*سریال باتری*211 ( از چپ به راست )  “طبق عکس”

نکته : وارد کردن حروف پلاک خودرو به زبان فارسی و انگلیسی اختلالی در روند فعالسازی گارانتی به وجود نمی آورد و از هر دو زبان می توانید استفاده کنید. حتی اگر نوشته ها در متن پیامک به زبان فارسی بهم ریخته شود مشکلی پیش نمی آید. بنابراین هنگام نوشتن نیاز به جایه جایی و اصلاح ندارد. هنگام نوشتن پلاک خودرو فقط عدد مربوط به ایران به صورت پیوسته نوشته شود و کلمه “ایران” نوشته نشود.

فعال سازی گارانتی سپاهان باتری

چنانچه هر گونه سوالی در ارتباط با فعالسازی گارانتی محصولات سپاهان باطری در ذهن شما به وجود آمد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

روش دوم؛ تلفن گویا 

تماس در ساعات اداری با سامانه تلفن گویا و صدای مشتری و ارائه اطلاعات مورد نیاز به اپراتور با شماره : 09690 تماس بگیرید. پس از متصل شدن به تلفن گویا مواردی که سامانه از شما می خواهد را با دقت و یک به یک انجام دهید.

  • برای ارتباط و استفاده از خدمات پس از فروش باتری سپاهان با شماره تماس 09690 تماس بگیرید.

روش سوم؛ مراجعه به وبسایت و پر کردن فرم

مراجعه به سایت سپاهان باطری به آدرس : www.sepahanbattery.com و مراجعه به قسمت گارانتی باتری و وارد کردن اطلاعات در فرم فعالسازی گارانتی طبق تصویر زیرمی باشد. توجه داشته باشید قسمت های ضروری فلش قرمز رنگ مشخص شده است. برای مشاهده بهتر تصویر بر روی آن کلیک کنید. درصورت نیاز و پیغام سیستم سایر قسمت های فرم را نیز تکمیل کنید.

 

روش چهارم؛ نصب برنامه یا اپلیکیشن همیار سپاهان باتری

در این روش پس از نصب برنامه همیار سپاهان از طریق وبسایت این شرکت میتوانید فعال سازی را با پر کردن فیلد های هر مرحله انجام داده و به ثبت برسانید.

اگر نیاز به دستورالعمل ثبت گارانتی و نگهداری باتری سپاهان دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود دستورالعمل ثبت گارانتی و نگهداری باتری سپاهان

برای استعلام قیمت محصولات سپاهان باتری بر روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت و خرید باتری سپاهان

یک دیدگاه در فعال سازی گارانتی سپاهان باتری

  1. حمید رضا نوروزی گفت:

    خیلی با این سایت فعال سازی گارانتی باطری مزخرف و بی معنی هستید به جای اینکه برای کار بر شرایط را آسان نمایید هفت خوان رستم درست کردید
    تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است
    با روش اس ام اس خواستم این کار را بکنم که به خاطر نرم افزارهای مزخرفی که داریم و با این شرایطی که با دنیا فراهم ک دیم فقط پنج با به من پیغام داده که با روش دستورالعمل ارسال شود و چون پلاک ماشینتان یک حرف فارسی دارد همه حروف برعکس می‌شود و اگر فارسی مینوشتم از راست به چپ نوشته می‌شود و باز پیغام زیبای شما ارسال می‌شد که بر اساس دستورالعمل اقدام نمایید

    • آنتایم گفت:

      درود بر شما حمیدرضا عزیز
      شما طبق دستورالعمل پیام رو بنویسید. اگر حروف در متن جابه جا شد و پس و پیش شد هیچ اشکالی نداره. همانطوری که نوشتید ارسال کنید. فعالسازی انجام می شود.
      پیروز باشید

  2. رضاعزیزی گفت:

    سلام باتری ۷۲امپر سوزکی از مغازه به من دادن من گفتم ۷۴امپر میخوام گفتن نداره همین ۷۲همون ۷۴امپراست درست گفتن همچین چیزی است

  3. مجید طاهری گفت:

    سلام.من حدود ۲۰ روز پیش باتری ۵۵ آمپر خریدم.در این مدت چندین بار اقدام به فعالسازی کردم اما موفق نشدم.واقعیتش من مثلآ امروز از طریق پیامک یا سایت اقدام میکردم موقع ثبت نهایی اخطار میداد که کدملی اشتباه ثبت شده درحالیکه درست بود.خلاصه چندباری تلاش کردم اما موفق نشدم.بعلت مشغله کاریم بعداز پنج شش روزی یادم میومد که گارانتی باطری را فعال نکردم.چندین بار امتحان کردم اما موفق به فعالسازی نشدم.بنظرشما باتری که۲۰ روز پیش خریدم گرانتیش فعال میشه.

    • آنتایم گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای ثبت باتری و فعال سازی گارانتی سپاهان نیازی به کد ملی نیست. اگر باتری تاریخ جدیده و فرصت فعالسازی داشته باشه ، با گذشت 20 روز مشکلی بوجود نمیاد. بهترین راه در این مواقع تماس تلفنی با کارشناسان است.

      • مجتبی فلاح گفت:

        سلام خسته نباشید من یه باطری گرفتم روش پیامکی برای گارانتی باتری رو انجام دادم فقط آخرشو اشتباه زدم باید ایران۳۰ میزدم زدم ایران ۱۱ طبق نمونه شما. برام ثبت هم شد با موفقعیت. ودوباره هم با پلاک خودم ثبت گارانتی کردم پیام اومد که قبلا ثبت شده الان من چکار باید بکنم

        • آنتایم گفت:

          درود بر شما جناب فلاح
          با شماره 03135062 تماس بگیرید و از اپراتور سوال کنید که اگر لازم است پلاک رو براتون اصلاح کنند.
          موفق باشید

  4. پرگالی گفت:

    سلام من باطری EFB 60 آمپر خریدم. گارانتی را فعال کردم و پیامک گارانتی مازاد آمده منظور از “میزان خرید” و “قیمت واحد” چیه؟
    ممنون

    • آنتایم گفت:

      سلام و عرض ادب
      منظور از میزان خرید، مدت زمان گارانتی مازاد و منظور از قیمت واحد مبلغ پرداختی برای گارانتی مازاد است.
      موفق باشید.

  5. شهرام جهان منش گفت:

    با سلام و احترام
    من باطری سپاهان را در تاریخ ۱۲ شهریور پارسال از طریق شرکت کیان باطری خریداری کردم و همون زمان گفتند ۱۵ ماه گارانتی دارد الان باطری کار نمیکنه و در سیستم تلفن گویا گارانتی را تمام شده اعلام میکند بفرمایید چکار کنم؟ الان مشخصات باطری موجود هست ایا مشخصات باطری کافی نیست ؟؟ من پسامک پارسال را ندارم. لطفا راهنمایی کنید باطری حدود ۱۱ ماه کار کرده .

    • آنتایم گفت:

      سلام و عرض ادب
      با شماره 03135062 تماس بگیرید و ابتدا داخلی 2 و بعد داخلی 6. سریال باتری رو برای اپراتور بخونید تا اطالاعات مربوطه رو بهتون بدن.
      موفق باشید.

  6. هادی گفت:

    سلام. من سه روزه باطری سپاهان خریدم طی این سه روز از صبح تا ظهر تماس میگیرم جواب نمیدن. من باید چکار کنم

    • آنتایم گفت:

      سلام. از روش تلفنی بصورت زیر انجام بدین:
      03135062
      اول داخلی 2 و بعد از چند ثانیه داخلی 6 رو بگیرید. (سریع شماره گیری نکنید.)

  7. مرتضی گفت:

    سلام و احترام
    من ۸ ماه پیش یه باتری اتمیک گرفتم فعال کردم ولی فقط پیامکشو دارم کاغذ و ضمانت نامه شو ندارم الان باتری ترکیده جعبه فیوز ماشینمو داغون کرده باید کل برق کشی ماشینو عوض کنم حالا اون به کنار چطور میتونم از گارانتی باتری استفاده کنم؟

    • آنتایم گفت:

      درود بر شما
      اگر فعال سازی رو انجام دادین نیازی به برگه ندارین. با شماره کارخانه تماس بگیرین و به اپراتور که وصل شدین شماره خدمات پس از فروش نزدیک به محدوده خودتون رو ازشون بگیرید. سریال باتری رو هم از روی باتری یادداشت کنید که برای اپراتور بخونید.

  8. مهدی گفت:

    سلام بنده یک جفت باطری اوربیتال ۲۰۰ آمپر خریدم یکی اس ام اس فعال شدن گارانتی اومده یکی جواب پیامک نمیاد تلفنی هم میزنم میگه سریال باطری اشتباه هست. لطفا راهنمایی کنید.

  9. سید میلاد گفت:

    سلام از کرج یک باتری اتمیک گرفتم براس سمند، گفت فعال سازی مسکنم، انجام نداده الان اهوازم، میخوام انجام بدم eror811 میده و میگه اتمام گاروتی می باشد، یعنی چی

    • آنتایم گفت:

      درود بر شما کاربر محترم
      لطفا با شماره 03135062 تماس بگیرید و داخلی 2 و 6 را به ترتیب شماره گیری بفرمایید.

  10. غلامرضا گفت:

    سلام.باطری خریدم باسامانه تماس گرفتم شماره سریال.پلاک ماشین.تلفن همراه دادم میگداشتباه هست یاشماره تماس یاسریال باطری.پیامکی هم چندبارزدم جواب نداده.توهمین سایت هم که فعال سازی نیست.چاره کارچیست؟

    • آنتایم گفت:

      سلام
      لطفا با شماره 03135062 تماس بگیرین. ابتدا داخلی 2 و بعد داخلی 6. به اپراتور وصل شدین سریال رو بخونین براتون فعال کنن.
      موفق باشید.

  11. هلاله گفت:

    سلام برای من اس نیومد تو سایتم ثبت کردم میگه سریال موجود نیست صدای مشتری هم جواب نداد

  12. رضا گفت:

    باسلام و خسته نباشید،من باتری ۵۵ آمپر مارک اوربیتال وان گرفتم الان مدت چند روزی که استارت میزنم و روشن نمیشه نشون دادم که گفتن مشکل از باتری و اتمام تاریخ گارانتی هم ۱۳ ماه ۸ و سال ۱۴۰۰ میباشد لطفا راهنمایم کنید که چکار کنم و به کجا مراجعه کنم

    • آنتایم گفت:

      درود بر شما
      در ساعات اداری با شماره 03135062 تماس بگیرید. ابتدا داخلی 2 و بعد داخلی 6 . اپراتور راهنماییتون می کنند.

  13. علي گفت:

    سلام براي فعال كردن گارانتي سپاهان باطري در قسمت شماره سريال باطري من شماره سريال گارانتي كه رو جعبه بود رو نوشتم ، درست نوشتم؟ چون دوتا اعداد ديگه بنام كد كالا و شناسه كالا هم وجود داشت

  14. آنتایم گفت:

    درود بر شما
    با شماره تماس 03135062 تماس بگیرید و ابتدا داخلی 1 و بعد داخلی 6 رو شماره گیری بفرمایید تا به اپراتور متصل بشید . سریال باطری رو براشون بخونین تا راهنماییتون کنن و آدرس خدمات پس از فروش نزدیک به شما رو بهتون بدن.

  15. مسعود نجفی زاده گفت:

    سلام خسته نباشید من یه باتری خریدم تا 6 ماه دیگه گارانتی داره چند بار استعلام گرفتم ولی فروشنده خودش دستی تا یک سال گارانتی کرد میخواستم ببینم مگه 18 ماه گارانتی ندارن چجوریه

  16. یوسف صفری گفت:

    با سلام وخسته نباشید میخواستم از آقای مردانی نماینده شما در شهرستان بروجن تشکر کنم و همچنین بابت راهنمایی و انتخاب این باطری جهت خرید ممنون از شما

  17. سید جعفر راکبیان گفت:

    درود بنده از طریق سایت همه اطلاعات را ثبت کردم پیام آمده ( شماره مصرف کننده مجاز نمی باشد ) یعنی چه

    • آنتایم گفت:

      سلام بر شما
      احتراما، ممکن است که شما اطلاعات را صحیح وارد نکرده باشید و یا اینکه ایراد از جانب کارخانه سپاهان باطری باشد. در ساعات اداری با شماره تماس : 03135062 تماس بگیرید و به اپراتور متصل شوید. حتما مشکل شما حل خواهد شد.
      با تشکر

  18. نازنین گفت:

    گارانتی در ایران مفهومی نداره. من باتری 55 اوربیتال وان خریدم از یک ماه بعد از خرید اگه 24 ساعت ماشین رو روشن نکنم باتری می خوابه و همین طور از کنارش اسید خارج می شه دو تا از نمایندگی ها بردم و هر دو مدعی شدند باتری سالم هست و تعویض نکردند.
    1هفته از یک باتری دیگه برای ماشینم استفاده کردم تا مطمئن بشم ایراد از ماشین خودم نیست که دقیقا همین طور بود و به هیچ عنوان باطری مشکلی پیدا نکرد.
    موقع استفاده از گارانتی اینقدر اذیت می کنن که خودت عطا رو به لقا ببخشی

  19. معصومی راد گفت:

    سلام چند روزه دارم تماس میگیرم برای فعال کردن گارانتی ولی نه تلفن گویا و نه تماس با کارشناسان جوابگو نیستند

    • آنتایم گفت:

      درود بر شما
      احتراما بدلیل اختلال و همچنین شرایط کرونا گاها پیش می آید که کیفیت پاسخ گویی پایین می آید.
      لطف بفرمایید از راه های مختلف امتحان کنید. حتما به نتیجه می رسید.
      با تشکر

  20. سمانه اکبری گفت:

    سلام و عرض ادب
    برای فعال سازی سامانه error500 میده
    و از طریق پیامک هم ارسال کردم اما جوابی ارسال نشده است
    از طریق تلفن هم به هیچ عنوان موفق به صحبت با کارشناس نشده ام حتی با شماره 37607460 هم تماس گرفتم که شماره سریال باتری و شماره همراه خواست وارد کردم ولی هیچ جوابی داده نمیشود.

    • باتری آنتایم گفت:

      سلام بر شما
      سیستم فعالسازی پیامکی و وبسایت مختل شده.
      باشماره 03135062 تماس بگیرین، ابتدا داخلی 1 و سپس داخلی 6 تا به کارشناس متصل بشین.
      به دلیل شلوغی خطوط چندین بار سعی کنید.

  21. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید من فعال سازی گارانتی رو با تلفن گویای ۰۳۱۳۵۰۶۲ فعال کردم وثبت شد ولی دوباره گرفتم برای تاریخ گارانتی مگه شماره سریال نا معتبره چند بار گرفتم ؟ ممنون از زحمات شما

    • باتری آنتایم گفت:

      درود بر شما
      سیستم گویا مختل شده. برای استعلام هم باید با به اپراتور متصل بشین تا براتون استعلام کنن. اگر اپراتور فعالسازی رو براتون انجام داده حتما فعال شده .

    • وحید گفت:

      خسته نباشید.گارانتی باتری روی هرماشینی منظورم شخصی یاعمونی باشه فرقی نداره یابرای عمونی کمتره؟چون داداشم رفته باتری خریده بصورت سیستمی شماره ماشینشوبرای فعال کردن گارانتی واردکردند.این چجوریه

      • آنتایم گفت:

        سلام و عرض ادب
        بله. برای خودرو های عمومی مانند تاکسی ها مدت زمان گارانتی کمتر می باشد.
        موفق باشید

        • شاهرخ گفت:

          سیستم مختل هست جمله رایج برای فرار از مسیولیت
          بانک و اداره جات وخلاصه همه جا کاربرد داره . من یه باتری سپاهان خریدم و گارانتی ان را فعال کردم الان میخوام بدونم تاریخ پایان گارانتی کی هست .همیار و پیامک را امتحان کردم ولی پاسخی داده نشد .ایران همینطوری هست هیچ کس حاظر به پاسخگویی نیست اکثر کاربران شکایت از عدم پاسخ گویی دارن

  22. محمد گفت:

    سلام. یه هفته شده که به سایت مراجعه میکنم برای فعال سازی گارانتی. خطا میده باز نمیشه. پیامک هم زدم پاسخی نیومده. لطفا راهنمایی کنید.

    • باتری آنتایم گفت:

      با شماره تماس 03135062 تماس بگیرید و ابتدا داخلی 1 و بعد داخلی 6 رو شماره گیری بفرمایید تا به اپراتور متصل بشید فعالسازی گارانتی انجام میشه.

    • باتری آنتایم گفت:

      با شماره تماس 03135062 تماس بگیرید و ابتدا داخلی 1 و بعد داخلی 6 رو شماره گیری بفرمایید تا به اپراتور متصل بشید فعالسازی گارانتی انجام میشه.

  23. مریم گفت:

    سلام
    من سه روزه میخوام سریال گارانتی رو ثبت کنم
    نه پیامک ارسال میشه نه میتونم وارد سایت بشم ارور میده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • باتری آنتایم گفت:

      درود بر شما
      بله . متاسفانه چند روزیه سیستم فعالسازی گارانتی مختل شده.
      با شماره تماس 03135062 تماس بگیرید و ابتدا داخلی 1 و بعد داخلی 6 رو شماره گیری بفرمایید تا به اپراتور متصل بشید فعالسازی گارانتی انجام میشه.

        • آنتایم گفت:

          درود بر شما
          سیستم فعالسازی پیامکی و وبسایت مختل شده.
          باشماره 03135062 تماس بگیرین، ابتدا داخلی 1 و سپس داخلی 6 تا به کارشناس متصل بشین.
          به دلیل شلوغی خطوط چندین بار سعی کنید.

  24. علیرضا شمخالچیان گفت:

    سلام. من دوبار پیامک دادم پاسخی دریافت نکردم. از طزیق سامانه خواستم اقدام کنم که اصلا وصل نمیشه. راهنمایی بفرمایید.

  25. سعید فرج زاده گفت:

    با سلام.هنگام ثبت پلاک خودرو و استفاده از حروف داخل خودرو ترتیب شماره ها بهم میریزه.چه باید کرد؟!

    • باتری آنتایم گفت:

      سلام و عرض ادب
      اگر منظور شما فعالسازی از طریق ارسال پیامک است، پیامک رو به همان صورتی که نوشته میشه ارسال بفرمایید، مشکلی پیش نمیاد.

  26. نریمان سپهری گفت:

    خواستم بابت برخورد کارشناس محترم همچنین راهنمایی دقیق و عالی ک بابت فعال سازی گارانتی داشتن تشکر کنم.

  27. نریمان سپهری گفت:

    خواستم بابت برخورد کارشناس محترم همچنین راهنمایی دقیق و عالی ک بابت فعال سازی گارانتی داشتن تشکر کنم.در تمامی موارد اعم از توضیح و راهنمایی در مورد خرید تا ارسال و نصب عالی هستین.همیشه موفق باشید.

  28. عبدالملکی گفت:

    سلام من حدود ده روز است که باطری با گارانتی ۱۸ ماه ۷۴ آمپر گرفتم متاسفانه الان شمال کشور امدم ماشینم استارت نمی زنه هرروز دارم با کمکی روشنش می کنم یک شب سر باطری هم درآوردم فرداش هم استارت نزد من به همه توصیه می کنم باطری ایرانی اصلا به درد نمی خوره چون نظارتی بر تولید و کنترل کیفیت ندارن باطری ده روزه چرا باید خراب باشه

  29. امير گفت:

    سلام بعد از فرستادن پيامك بابت فعال سازي چقدر زمان ميبره تأييديه بفرستين براي من

    • باتری آنتایم گفت:

      درود بر شما
      اگر سیستم ایرادی نداشته باشه به صورت نرمال 5 الی ده دقیقه زمان میبره

      • سعید احمدوند گفت:

        سلام وقت بخیر
        من در ایام عید یک باتری اوربیتال ۵۵ آمپر خریدم اون موقع نتونستم گارانتیش رو فعال کنم الان باتری خراب شده و برای استفاده از گارانتیش دوباره سعی کردم اما پیام اومد که گارانتی تموم شده در حالی که من ۶ ماه بیشتر نیست که باتری رو خریداری کردم در ضمن تاریخ اتمام گارانتی قبل از تاریخ خرید باتری هست

        • آنتایم گفت:

          سلام.
          اگر باتری شما بیش از خرید فاقد گارانتی بوده باید از فروشگاهی که باتری را خریداری کردید پیگیری کنید و اینکه چرا در این چند ماه پیگیر فعالسازی گارانتی نبودید جای تامل داره.
          موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *