بررسی مشخصات فنی باتری ماشین ام وی ام ۱۱۰

باتری ام وی ام 110 روی همه تیپ‌های این خودرو با مشخصات فنی یکسان قابل‌استفاده است. این مشخصات به شرح زیر هستند‌:

  • ظرفیت باطری اصلی: 45 آمپر ساعت – 45AH
  • نوع باطری قابل استفاده:  باتری اتمی یا سیلد
  • ولتاژ : 12 ولت
  • قالب: B24 پایه بلند
  • جهت یا چینش قطب‌ها: قطب راست؛ در برخی مواقع قطب چپ نیز قابل نصب است. 
  • طول: 24 سانت
  • عرض: 13 سانت
  • ارتفاع: 22 سانت
موقعیت باتری ام وی ام 110
موقعیت باتری ام وی ام 110

بعضی از باطری‌سازها با دستکاری جایگاه باتری MVM 110 از باتری‌هایی با ظرفیت دیگر مانند باتری 50 آمپر استفاده می‌کنند که یک روش کاملا غیر‌استاندارد برای تعویض باتری محسوب می‌شود.

معرفی بهترین برندهای باتری mvm 110

برای انتخاب بهترین باتری برای خودرو MVM 110، باید برندهایی را انتخاب کنید که محصولات آن‌ها در شرایط مختلف جوی از لحاظ کیفیت ساخت و عملکرد دوام مناسبی داشته باشند. در ایران همچون باتری ام وی ام 315 برندهایی مانند سپاهان و برنا به دلیل تولید محصولات با‌کیفیت و قابل‌اطمینان، شناخته شده‌ هستند. سایر شرکت‌های تولید‌کننده باتری هم‌چون برند صبا، در زمینه فروش باتری ۴۵ آمپر خودرو ام وی ام ۱۱۰ متمرکز نیستند؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم برای خرید باتری فابریک mvm 110 سراغ برند سپاهان و برنا بروید.  

در سطح بین‌المللی نیز برندهای کره‌ای مانند دلکور و هیوندای محبوبیت قابل‌توجهی دارند؛ زیرا این برندها با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، باتری‌هایی با عمر طولانی و عملکرد قوی عرضه می‌کنند. باتری‌های کره‌ای عمر بیشتری داشته اما در عوض قیمت بالاتری نیز دارند. اگر به دنبال باتری مقرون‌به‌صرفه برای خودرو هستید، بهتر است از باتری‌های ایرانی استفاده کنید. البته این تفاوت کیفیت بین برندهای خارجی و ایرانی به‌قدری نیست که حتما مجبور به تهیه باتری خارجی شوید.

معرفی عوامل تاثیرگذار بر قیمت باتری ام وی ام ۱۱۰

قیمت باطری ماشین ام وی ام ۱۱۰ تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد؛ این عوامل شامل کیفیت ساخت، برند و کشور تولیدکننده، مشخصات فنی مانند ظرفیت و نوع تکنولوژی باتری و همچنین خدمات پس از فروش و مدت زمان گارانتی است. نرخ ارز و قیمت مواد اولیه مورد‌استفاده در ساخت باتری، مانند سرب نیز بر قیمت باتری ام وی ام ۱۱۰ تاثیرگذار هستند.

علاوه‌بر این، تاریخ تولید باتری و تازگی آن نیز بر قیمت نهایی آن موثر خواهد بود؛ زیرا باتری‌های جدیدتر معمولاً عملکرد بهتری دارند. ازاین‌رو بهتر است در خرید باتری ماشین ام وی ام 110 حتما به موارد ذکر شده دقت کنید تا در نهایت محصولی مقرون‌به‌صرفه و متناسب با خودروی خود بخرید. 

آشنایی با مهم‌ترین نکات در خرید باتری ام وی ام 110

برای انتخاب دقیق و حرفه‌ای باتری برای خودرو ام وی ام 110، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • اطمینان حاصل کنید که ظرفیت (آمپر ساعت) و ولتاژ باتری با نیازهای خودرو ام وی ام ۱۱۰ سازگار باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که ابعاد باتری با فضای موجود در خودرو MVM 110 منطبق باشد تا از مشکلات نصب جلوگیری شود.
  • انتخاب بین باتری‌های سیلد (اتمی) یا اسیدی براساس شرایط استفاده و بودجه مورد‌نظر انجام گیرد.
  • انتخاب باتری با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، در طولانی مدت مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

این راهنمایی‌ها به شما کمک می‌کنند تا محصولی را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را برای خودرو ام وی ام 110 در مدل‌های ۳ سیلندر، ۴ سیلندر، معمولی و مدل S فراهم کند.در‌صورتی‌که قصد خرید باتری مناسب ام وی ام ۱۱۰ دارید، به‌صورت اینترنتی می‌توانید از فروشگاه امداد باطری آنتایم اقدام کنید. با خرید باتری ماشین MVM 110 از ما، از گارانتی معتبر محصول و هم‌چنین امکان نصب رایگان نیز بهره‌مند خواهید شد.