مزایا و قیمت باطری فرسوده یو پی اس

بازیافت به معنای استفاده مجدد از مواد پس از مصرف می باشد. مواد بسیاری هر روز به عنوان زباله دور ریخته می شوند چون به نظر قابل استفاده نیستند اما اگر کمی دقیق تر اندیشه کنیم، متوجه خواهیم شد که درصد زیادی از مواد دور ریختنی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. این کار نیازمند آگاهی و آموزش است.

به کمک بازیافت که چند سالی است بسیار مورد اهمیت قرار گرفته، توانسته ایم باتری فرسوده و اسقاطی را به چرخه تولید و صنعت بازگردانیم که این اتفاق باعث شده تا در مصرف انرژی و مواد صرفه جویی شود همچنین این کار به چرخه اقتصاد نیز کمک شایانی کرده است.

به دلیل هزینه ی بالای از بین بردن پسماندها و زباله ها و همچنین صدمه به محیط زیست، بازیافت میزان زیادی از این هزینه ها و صدمات زیست محیطی را کاهش داده است.

بازیافت باتری برای محیط زیست و نسل های آینده بسیار مثمر ثمر خواهد بود. دفع و بازیافت باطری برای تمام کشورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

باتری فرسوده

فروشندگان باتری فرسوده معمولا بیمارستان ها، بانک ها، موسسات دولتی، کارخانجات صنعتی و تعمیرگاه های خودرو و غیره می باشند. این مشاغل عموما با باتری سر و کار دارند و پس از فرسوده شدن یا آنها را دور ریخته یا برای بازیافت آنها را در مقیاس زیاد به فروش می رسانند.

همانگونه که گفته شد باتری فرسوده به دلیل داشتن سرب زیاد برای محیط زیست بسیار خطرناک است از اینرو لازم و ضروری است که برای بازیافت آن دست به اقدام بزنیم. اهمیت این کار تا جایی است که کشورهایی که تکنولوژی بازیافت باطری فرسوده را نداشته باشند، آنها را به کشورهای دیگر می فروشند تا محیط زیست خود را از این آلاینده ها دور کنند.

طبق محاسبات انجام شده 40 درصد از سرب مورد نیاز بخش صنعت از بازیافت باتری فرسوده تامین می شود و این کار در بخش اقتصاد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بازیافت باتری فرسوده بسیار برای اقتصاد مقرون به صرفه است
بازیافت باتری فرسوده بسیار برای اقتصاد مقرون به صرفه است

قیمت روز باتری فرسوده، قیمت ضایعات باطری امپری چند؟

باتری ها موارد استفاده بسیاری در ماشین آلات صنعتی و کشاورزی دارند و پس از تمام شدن عمر مفید دور ریخته می شوند و این کار صدمات زیادی به محیط زیست وارد می کند. وجود فلز سرب در باتری سبب می شود تا پس از ورود به چرخه طبیعت برای زندگی موجودات و گیاهان مضر می باشد از اینرو به عنوان یک پسماند خطرناک شناخته می شود. در این زمینه شرکت هایی هستند اقدام به خرید باتری فرسوده می کنند تا پس از بازیافت آن را به چرخه اقتصاد بازگردند. این شرکت ها باتری فرسوده را از کارخانجات، شرکت ها و موسساتی که از باتری به میزان زیادی استفاده می کنند، با قیمت روز خریداری می کنند.

قیمت روز باتری فرسوده به چند عامل بستگی دارد: هزینه ای که برای حمل و نقل باتری فرسوده انجام می شود. هزینه های مرتبط با بازیافت باتری فرسوده، قیمت جهانی سرب و دیگر فلزات که به طور روزانه در حال تغییر می باشد. همچنین شرایط بازار جهانی دلار و تورم در بازار از دیگر عوامل مهم و تعیین کننده در قیمت باطری فرسوده می باشد.

در زمان خرید باتری فرسوده قیمت آن از طریق سایت های اینترنتی رصد می شود به همین دلیل قیمت آن روزانه متغیر می باشد.

قیمت و خرید باطری کهنه ماشین

باطری کهنه می تواند یک منبع درآمد خوب و مازاد برای کارخانجات و شرکت هایی باشد که با آن سروکار دارند. قیمت باطری کهنه بر مبنای قیمت سرب و فلزات به صورت روزانه محاسبه می شود و قیمت باطری کهنه با توجه به وزن سرب موجود در باطری می تواند افزایش یابد. در زمان تعیین قیمت باطری کهنه برای این که فروشنده ضرر نکند قیمت در زمان خرید محاسبه می گردد و به روز می باشد و پرداخت آن در همان روز انجام می شود و فروشنده بابت فروش آن سود خواهد کرد.

40 درصد از سرب مورد نیاز صنعت از بازیافت باتری اسقاطی فراهم می شود

40 درصد از سرب مورد نیاز صنعت از بازیافت باتری اسقاطی فراهم می شود

باتری اسقاطی ماشین

باتری ماشین تامین کننده برق خودرو می باشد که شامل باتری های اسیدی و اتمی است. این باتری ها دارای سرب با وزن بالایی می باشند که به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و پس از چندین بار شارژ باید تعویض شوند. بازیافت باتری اسقاطی ماشین در حال حاضر در بسیاری از کشورها انجام می شود. وزن باتری ها با توجه به نوع ماشین سواری و باری متفاوت است و هر کدام دارای میزان سرب و اسید متفاوتی هستند از اینرو قیمت باتری اسقاطی متناسب با وزن و میزان اسید و سرب موجود در باتری می باشد.

رها کردن باتری های موبایل که از نوع باتری های لیتیومی هستند نیز بعد از تمام شدن عمر مفید آنها در محیط زیست صحیح نیست. در جهان از باتری های موبایل جهت بازیافت آن استقبال خوبی به عمل آمده است.

قیمت باطری کهنه اتومبیل

قیمت باتری کهنه ماشین به صورت کیلویی و آمپری محاسبه می گردد و بستگی به وزن باتری کهنه و میزان سرب و دیگر فلزات سنگین موجود در آن دارد. قیمت باتری کهنه ماشین به صورت روزانه از سایت های معتبر بر مبنای قیمت جهانی سرب قابل روئیت می باشد. فروشگاه های معتبری که سالها تجربه در این کار دارند نیز بسیار مطمئن هستند و معامله با آنها در مقیاس بالا سودآورد خواهد بود.

باتری کهنه به دلیل داشتن سرب برای محیط زیست بسیار خطرناک است
باتری کهنه به دلیل داشتن سرب برای محیط زیست بسیار خطرناک است

خرید و قیمت باطری فرسوده 

اگر جزو خرده خریداران باتری های فرسوده و کهنه هستید در زمان فروش آن به شرکت های بزرگتر باید فاکتور خرید ارائه دهید.

خرید باتری کهنه ماشین توسط وب سایت باتری آنتایم با توجه به قیمت روز جهانی و در کوتاه ترین زمان ممکن امکانپذیر است. سازمان ها و شرکت ها می توانند با مراجعه به سایت باتری آنتایم از شرایط خرید باتری کهنه ماشین مطلع شوند. خرید و بارگیری عمده باتری کهنه ماشین در محل شما برعهده ما بوده و مبلغ آن در همان روز به فروشنده پرداخت می گردد. به نفع فروشنده است تا با یک خریدار وارد معامله شود و تمامی بار پسماندهای باتری کهنه ماشین خود را با قیمتی عادلانه و مطابق با قیمت روز بفروشد.

قیمت ضایعات باطری کیلویی

قیمت روزانه ضایعات باتری یا باتری کهنه با توجه به قیمت های روز جهانی ، شرایط بازار داخل کشور که در ساعت 12 اعلام می شود، محاسبه می گردد.

قیمت باتری کهنه امروز به صورت کیلویی می باشد. در زمان خرید باتری خودرو 15 درصد به خاطر آب باتری از قیمت آن کسر خواهد شد. همچنین باتری های یو پی اس و مخابراتی شامل کسر 15 درصد نمی باشند. این میزان برای تناژ بالاتر از یک تن می باشد و در صورتی که میزان آن کمتر از این مقدار باشد بر مبنای لوکیشن و موقعیت مکان، وزن بار قیمت گذاری خواهد شد. در تهران هزینه بارگیری دریافت نمی شود اما در اطراف تهران و شهرهای دیگر با توجه به مسافت شهرها و میزان بار، هزینه بارگیری دریافت می شود. در زمان بارگیری تمامی مبلغ به فروشنده پرداخت می شود.

قیمت باتری خودرویی درهم، باتری خودرویی اتمی، باتری خودرویی اسیدی، باتری یو پی اس ولتی و باتری مخابراتی 2 ولتی با یکدیگر متفاوت است که در زمان خرید به صورت روزانه محاسبه می شود.

لیست قیمت روز انواع باتری فرسوده (اسقاطی)

نوع باتری اسقاطی قیمت
قیمت اسقاطی باطری اسیدی 14000
قیمت اسقاطی باطری اتمی 12500
قیمت اسقاطی باطری درهم خودرویی 13700
قیمت اسقاطی باطری یو پی اس و agm 15000
قیمت اسقاطی باطری مخابراتی (2 ولتی) 7500

تکنولوژی بازیافت باتری فرسوده

برای بازیافت باتری فرسوده به دلیل نشتی و وارد کردن خسارت به محیط زیست باید بسیار احتیاط کرد از اینرو تمام مراحل آن باید به صورت ایزوله انجام گیرد. هرگونه نشت سرب از باطری فرسوده در زمان بازیافت منجر به آسیب های جبران ناپذیری خواهد شد. تکنولوژی بازیافت باتری فرسوده در تمام کشورها وجود ندارد و تنها برخی از کشورها توان و تکنولوژی آن را در دست دارند.

چرخه بازیافت باتری
چرخه بازیافت باتری

مراحل بازیافت باتری فرسوده ماشین

اگر برایتان سوال پیش آمده است که باتری ماشین هم بازیافت می شود؟ باید گفت: بله.

باتری ماشین فرسوده هم قابل بازیافت می باشد. باتری های اسقاط شده دارای مواد خطرناکی می باشند که نشت آنها در محیط زیست باعث از بین رفتن آن می شود لذا تا پیش از پاکسازی نباید وارد مرحله دفن زباله شد و دور انداختن باتری فرسوده ماشین کاری خطرناک و غیرقانونی می باشد. چه خوب است که همه ما با آگاهی از این موارد و مراحل بازیافت باتری اسقاطی ماشین بجای دور ریختن آنها اقدام به فروش آنها به مراکز معتبر جهت بازیافت نماییم. این کار هم بخش کوچکی از هزینه خرید باتری جدید را فراهم می آورد و هم از محیط زیست در برابر مضرات باطری فرسوده و اسقاطی محافظت می نماید و همچنین کمک کرده ایم تا مجدد در چرخه اقتصاد قرار گیرد.

هر باتری ماشین دارای 2 الی 3 لیتر اسید باتری یا سرب می باشد که هر دو این عناصر دارای مواد سمی خطرناکی هستند.  برای بازیافت باتری فرسوده نخست باتری ها توسط چکش به تکه های کوچکتر تبدیل می شوند و تکه های شکسته شده داخل خمره هایی قرار می گیرند که سرب و مواد سنگین آن به قسمت پایین خمره سرازیر شده و مواد پلاستیکی آن بر روی سطح می ماند. در مرحله بعد مواد پلاستیکی از مواد سربی و مایعات جدا شده و هر یک به طور جداگانه بازیافت می شوند و در چرخه صنعت قرار می گیرند.

ضایعات باتری

ضایعات شامل موادی است که پس از تمام شدن عمر مفید، تبدیل به مواد بی مصرفی شده اند که هیچ ارزشی ندارند. این مواد بی مصرف می توانند با بازیافت تبدیل به مواد قابل استفاده در شکل های مختلفی شوند. باطری ها هم مانند مواد دیگر پس از پایان عمر مفید تبدیل به باتری های فرسوده و اسقاطی می شوند. این باتری های اسقاطی می توانند با برگشت به چرخه تولید دارای ارزش پولی شوند. از این رو فروختن ضایعات باتری به شرکت هایی که اقدام به بازیافت آن می نمایند بسیار حائز اهمیت است.

قیمت ضایعات باتری بر مبنای قیمت سرب و بازار داخلی محاسبه می شود
قیمت ضایعات باتری بر مبنای قیمت سرب و بازار داخلی محاسبه می شود

ضایعات باتری شامل تمامی وسایل و ماشین هایی می شود که برای نیروی محرکه خود از باتری بهره می برند. هر نوع از باتری ها دارای عمر مفید مشخصی هستند و پس از آن باید به پروسه بازیافت سپرده شوند.

پسماند ضایعات باتری در کارخانه خرد و شکسته می شوند و مجددا برای تولید باتری جدید مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

فروختن ضایعات باتری یکی از چالش های پیش روی صاحبان صنایع ، تعمیرگاه های خودرو و تمام افرادی که به این باتری ها دسترسی دارند، می باشد. اگر فروش ضایعات باتری به عنوان یک منبع درآمد برای شرکت ها و سازمان ها معرفی شود بدون شک پس از آگاهی از آن به این کار اقدام خواهند کرد. جمع آوری پسماندها، دور کردن آنها از محیط کار و محیط زیست و داشتن درآمد بالقوه از آنها باعث می شود تا به یکی از ارزشمندترین کارها تبدیل شود. برای فروش پسماندها و ضایعات باتری باید پس از فرسوده شدن از آنها به درستی نگهداری کرد و در شرایط استانداردی محافظت شوند. چنانچه نگهداری آنها در شرایط مطلوبی انجام نشود از قیمت آنها در زمان خرید کاسته خواهد شد و البته که هزینه هایی را به شما تحمیل خواهد کرد.

ضایعات باتری بر اساس وزن خریداری می شوند. میزان وجود سرب، نیکل، قلع و اسید در باتری در میزان قیمت آن بسیار اثرگذار است.

شما می توانید ضایعات باتری خود را به فروشگاه آنلاین باتری آنتایم بسپارید. ضایعات باتری با قیمت روز و با مناسب ترین قیمت از شما خریداری می شود.

مراکز بازیافت باتری، بازیافت باتری در سایت باتری آنتایم

اگر قصد فروش باتری های فرسوده خود را دارید و می خواهید از این راه آمد خوبی داشته باشید، سایت باتری آنتایم به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان، سازمان ها و شرکت هایی است که می خواهند باتری های فرسوده، کهنه و اسقاطی خود را با بهترین قیمت بفروشند. معامله ای پرسود که به قیمت روز و به صورت نقدی پرداخت می شود.

فروشگاه باتری آنتایم خریدار انواع باتری کهنه یا اسقاطی خودرویی و صنعتی می باشد
فروشگاه باتری آنتایم خریدار انواع باتری کهنه یا اسقاطی خودرویی و صنعتی می باشد

خرید باتری کهنه یا اسقاطی خودرویی و صنعتی توسط فروشگاه آنتایم باتری با سالها تجربه در خرید باتری کهنه و بازیافت باتری با افراد با تجربه و در زمینه خرید ضایعات باتری در کشور انجام می شود. جهت فروش ضایعات باتری خود با فروشگاه امداد باتری تماس حاصل نمایید. چنانچه قصد فروش عمده ضایعات باتری، باتری اسقاطی، باتری کهنه و فرسوده را دارید از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوید. فروشگاه باتری آنتایم جهت حفظ محیط زیست و چرخه سودمند اقتصاد کشور در خدمت ادارات، بیمارستان ها، مراکز دولتی و کارخانه هایی است که به انبوهی از باتری های فرسوده و کهنه دسترسی دارند و راه مناسبی برای دفع یا بازیافت پسماندهای خود پیدا نکرده اند. فروشگاه آنتایم برای مرتفع کردن این مشکل در کنار شما است.