مشخصات باتری هیوندای سنتنیال

باتری ماشین هیوندای وراکروز یا سنتنیال چند آمپر است و باتری مناسب این خودرو چه مشخصاتی دارد؟ هیوندای سنتنیال با توجه به لوکس بودن و آپشن های فراوان نیاز به یک باتری با آمپر بالا دارد. وسعت کابین و همچنین مصرف کننده های برقی زیاد باعث زودتر تخلیه شدن باطری خواهد شد. از این رو کمپانی هیوندای، باطری هیوندای سنتنیال را با آمپراژ بالا یعنی 100AH در نظر گرفته است، تا پاسخگوی نیازهای این خودرو باشد. باتری های خودروهای لوکس بیشتر و زودتر از باطری خودروهای معمولی دشارژ میشوند و اگر به کیفیت و استاندارد آن توجه نشود، موجب بروز دردسرهای زیاد و خرابی خودرو و حتی موجب تهدید ایمنی سرنشینان خودرو خواهد شد.

پارامترهای یک باطری خوب برای هیوندای وراکروز سنتینیال چیست ؟

یکی از موارد مهمی که در خرید باطری خودروهای لوکس باید در نظر گرفت، قدرت بالای استارت دهی و عدم نوسانات برقی یک باطری است. معمولا خودرو های لوکس از موتورهای پر قدرت یا حجم بالا استفاده میکنند، این پیشرانه ها نیروی بیشتری برای را افتاده و استارت خود نیاز دارند. باطری ضعیف یا بی کیفیت می تواند زیر بار این قدرت شانه خالی کند، یا زود خراب شود یا اینکه خودرو را دچار نقص کند. متریال ضعیف استفاده شده در باتری هیوندای می تواند با نوسان ولتاژ همراه شده و باعث آسیب جدی به قطعات برقی خودرو شود. از خرید باتری های ارزان قیمت و بی کیفیت برای خودرو هایی نظیر هیوندای سنتنیال خودداری نمایید.

پارامترها:

برند باتری

  • برندهای ایرانی : برندهای مختلفی مانند سپاهان باطری ، برنا باتری ، پاسارگاد صنعت به دست آورید. این برندها جزو برترین تولیدکنندگان باطری در ایران هستند.
  • برندهای خارجی : این محصولات که از کیفیت بالاتری برخوردارند شامل کارخانه های دلکور باطری، هیوندای باطری، گلوبال باطری، هستند.

تکنولوژی باطری

  • فناوری ساخت و متریال باتری از مواردیست که میتواند کارکرد و راندمان آن را بسیار تغییر دهد. باتری های اتمی کارکرد بیشتر و بهتری دارند.

آمپر یا ظرفیت و ابعاد 

برای جایگزین کردن باطری هر خودرو طبق استاندارد توصیه شده کارخانه باید عمل نمود.