مشخصات باتری هیوندای i40

محدوده جریان باتری فابریک کارخانه هیوندای i40 بر حسب آمپر ساعت 70 می باشد. از آنجا که قطعات و کامپیوتر این خودرو با ولتاژ 12 کار می کند، برای جایگزین کردن باطری جدید باید از باتری 70 آمپر ساعت با ولتاژ 12 استفاده کنید.

مشخصات فنی باتری هیوندا i40 :

نوع باتری : اتمی یا محفظه بسته – پایه بلند

آمپراژ باطری: 70AH

ولتاژ: 12v

قطب: قطب چپ یا موافق

قالب: D26 L

بهترین و مناسب ترین باتری برای هیوندای i40 :

بر اساس توصیه و استاندارد کارخانه هیوندای، باتری 70 آمپر ساعت 12 ولت مناسب این خودرو است. اما باتری جایگزین باید بهترین باطری با کیفیت قابل قبول باشد. به دلیل فعال بودن دائم باطری ماشین در مدار برقی خودرو هر گونه اختلال می تواند موجب آسیب رساندن به قطعات حساس گردد. باتری نصب شده توسط کارخانه از نوع کره ای بوده و برای خرید مجدد آن می توانید از باطری ها با کیفیت اتمی ایرانی برنا باتری و سپاهان باطری می توانید استفاده کنید. این محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند و تولیدکننده باتری هیوندای i40 هستند. برای خرید باتری این خودرو می توانید از خدمات رایگان ارسال و نصب رایگان در محل فروشگاه و امداد باطری آنتایم بهره مند شوید.

درباره هیوندا i40

هیوندای i40 نخستین بار در نمایشگاه خودرو بارسلونا در سال 2011 به عنوان یک سدان متوسط به نمایش گذاشته شد. این خودرو از زمان عرضه تا الان تنها با یک نسل اما در فیس لیفت های متنوع در بازار های خودرو عرضه می شود. تولیدات سال 2014 و 2015 آن به صورت محدود وارد بازار های خودرو ایران شد. نامگذاری آن بر مبنای مشخصات آن انتخاب شده است. یعنی خودرویی بین آی 30 و آی 45.